Salesforce Fortune Magazine

salesforce_one600x100 heder

  22.03.2015

מאת יניב פרטוק

הכנס השנתי של One1Link בנושא Salesforce נערך ב- 25.02.2015 תחת הכותרת – One1Link to your Customer. זה היה ללא ספק, לדעת רבים מהמשתתפים, מפגן מרשים של עוצמתה של הפלטפורמה של Salesforce ויכולתה של One1Link להביא פלטפורמה זו לידי ביטוי מוחשי עבור הלקוחות.

עוד מפתיחת הכנס, בהרצאת ה- Keynote, ניתן הטון: הודענו שהבמה תוקדש בראש ובראשונה להדגמות חיות במטרה לגבות את ההבטחות וההצהרות בהוכחות. הבטחנו וקיימנו! מכיוון שאנו ב- One1Link מאמינים שבעולם של היום כולם צריכים להיות מחוברים כדי להבין ולחוות את מהפיכת הענן הארגוני, היה ברור שהדגמות חיות הן עיקר הכנס.

שיאו של הכנס הייתה ההדגמה של מערכת לניהול אולמות תצוגה לעולם הרכב שפותחה עבור חברת T-Systems הגרמנית (חברת הבת של דויטשה טלקום). מערכת זו מאפשרת לייצר חווית לקוח דיגיטלית ייחודית במינה באולם התצוגה של סוכנות הרכב, כמו גם במוסך הטיפולים, תוך שילוב בין Salesforce Sales Cloud, Service Cloud, פתוח ייעודי בפלטפורמה ו- (בבכורה כמעט עולמית), שילוב רכיב של Beacon לזיהוי מיקום הרכב והעברת פרטיו למכשיר הנייד של הלקוח. מכאן, קצרה הדרך לאפשר פנייה מוכוונת קונטקסט ללקוח פוטנציאלי שנתוניו נמצאים במערכת, באמצעות Salesforce. ההדגמה המאלפת הזו, שהוביל אלי פרץ, מנהל ה- Pre-Sale ב- One1Link, המחישה את הפוטנציאל של הפלטפורמה של Salesforce כאשר משלבים בין פתרון וורטיקלי-עסקי לבין עוצמתה של Salesforce כמערכת לניהול המכירות, התמיכה וקשרי לקוח.

המפגש כלל גם שני מסלולים עיקריים: מסלול CRM ומסלול פלטפורמת ענן.

במסלול הראשון ניתן היה לצפות ממקור ראשון על הטמעות ומקרי לקוח חיים בתחומים כמו Sales Cloud, Service Cloud,  Community ואינטגרציה של Salesforce עם מערכות תפעוליות. שותפינו ולקוחותינו כמו סטנלי בלק אנד דקר, אוטופונט, מג’יק, פריון ואחרים הדגימו כיצד מינפו את הפתרונות השונים של Salesforce באמצעות חברת One1Link לטובת השגת יתרונות עסקיים מובהקים לארגון בתחומי תוכן מגוונים, למכירות, לשיפור התמיכה ולשימור לקוחות בסביבה אולטרה תחרותית של ימינו. המוטיבים המרכזיים היו פרסונליזציה של הקשר עם הלקוח (יצירת מסר ממוקד) דרך מינוף מידע שנצבר מהאינטראקציות השונות עימו ומינוף הפלטפורמה לבניית תקשורת פרו-אקטיבית עם הלקוח. לא עוד מערכות שידור וקליטה של נתונים בלבד, אלא היכולת לתרגם את האינטראקציות עם הלקוח לבניית פרופיל וליזום מסר מקדים עם ערך מובהק עבורו. הצופים במסלול ה- CRM יכלו להיווכח עם הדגמות חיות כיצד ההבטחות על Salesforce כמערכת של “רתימת לקוח” (Customer Engagement) מקבלות ביטוי מוחשי דרך הפתרונות שייושמו אצל לקוחותיה ושותפיה של One1Link.

המסלול השני הוקדש לפלטפורמה עצמה ולחידושיה. גולת הכותרת הייתה ההדגמה של בניית אפליקציה on the fly באמצעות פלטפורמת Lightning, ההשקה האחרונה של Salesforce בתחום של zero or near zero programming. המדובר באפליקציה שנבנתה במיוחד לצורך הכנס כדוגמה סינתטית אך פרקטית של מערכת להזמנה ומשלוח סל קניות ברשת סופרים דרך הווב. השילוב של אפליקצית מובייל ללקוח הקצה שפועלת באינטגרציה מלאה עם מערך ההזמנה והאספקה של הרשת שמבוסס על  Salesforce , מדהים במיוחד לאור העובדה שבוצע כמעט במלואו ללא שורות קוד ועם יכולות קונפיגורציה גמישות ביותר.
בין ההרצאות הנוספות שהיו במסלול זה, ושכמעט כולן כללו הדגמות חיות, נציין את ClickSoftware  עם פתרונות ניהול ותזמון כח אדם טכני למשימות המחובר לפלטפורמה, Top Image Systems ופתרון ה- Accounts Payables שכעת הינו מבוסס ענן, Adallom כפתרון של Compliance enforcement.

הכנס היה גם הזדמנות עבור One1Link להדגים בתחנות ה- Demo Ground כמה מהפתרונות היותר חדשניים של Salesforce. כך ניתן היה להשתתף בהדגמות והסברים אודות Salesforce Communities לבניית פלטפורמה עסקית לחיבור בין הארגון לאקו-סיסטם שלו; ה- Process Builder – המנגנון החדש לבניית מערך מורכב של תהליכים כחלק מה- CRM, והדגמה עם הסבר על בניית תחזיות ב- Salesforce באמצעות כלי ה- Forecast  של המערכת.

כל כך הרבה הדגמות וחומר בפחות מיום אחד! לא סתם רבים מהמשתתפים הביעו את דעתם כי זמן רב לא ראו כנס טכנולוגי בישראל עם תוכן אפקטיבי ויישומי כאחד.

אנו מבטיחים לחזור שנה הבאה עם עוד הרבה הפתעות וחידושים למען קהל הענן הישראלי ולהמשיך להוביל את המהפיכה של Salesforce בישראל! עד אז נערוך ארועים ממוקדים בתחומי מפתח שונים של Salesforce – הודעות יפורסמו בקרוב. מציע לעקוב אחר הפרסומים.

להתראות בקרוב!

1S1A08321S1A0659שקופית4שקופית5 שקופית6 (1) 1S1A0635 1S1A06371S1A0721

צפו את הסירטון