T system quote and image

המהפכה הדיגיטאלית משנה במהירות את מחזור חיי המכירות

דמיינו שהחברה שלכם יכלה לאסוף נתונים על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם על מנת לתת הצעות שמתאימות להם בדיוק ועוד לפני שהם ביקשו אותם. ובכן, זה בדיוק לב ליבו של הסיפור כאן. בעודכם קוראים אותו, נסו לחשוב כיצד הפתרון הזה יכול להקל על העבודה של אנשי המכירות שלכם.

באמצעות Salesforce שילבה חברת T-Systems אפליקציה ו”ביקון” (beacon) על פני מכונית תצוגה על מנת לאסוף מידע בנוגע לרמת העניין של לקוח פוטנציאלי, כגון התלהבות ממודל מסוים או זמן שנכח או נכחה בעמדת תצוגה. ה”ביקון” מעביר מידע על האינטראקציות של הלקוח הפוטנציאלי באולם התצוגה ומעבירה אותם ל .Salesforce Cloud  בשלב הבא, ממנפים את הנתונים על מנת להעביר הצעות רלוונטית ללקוח — כגון נסיעת מבחן ומבצעים — בהתאם לעניין שהציג הלקוח במאפיינים השונים.

אנחנו בעצם עומדים היום בצומת מרתק שבו העולם הפיזי פוגש את העולם הטכנולוגי – מה שאנו מכנים כיום Internet of Things  או IOT. ה”ביקונים” נמצאים בשוק פחות משנתיים ובזמן הקצר הזה ,Salesforce ,הודות לגמישות של פלטפורמת הענן, כבר מאפשרת לחברות לנצל את הכלי העוצמתי הזה. אם אתם אנשי שווק, זה עשוי לסייע לכם ליצור מודלים אינטגרליים לגבי התנהגות צרכנים  על בסיס נתונים מקוונים ולא מקוונים (offline ו online).

כיום חברה יכולה לשלוח הצעות ענייניות למבקרים שבאים במגע עם המוצרים שלה בדרך כלשהי (לעיתים קרובות על ידי מינוף מכשירי המובייל). יש לכך תועלת כפולה — החברה יכולה לפנות לקהלים המתאימים לה, ואילו הלקוח נהנה מתחושה שבאמת נענים לצרכים הפרטניים שלו. זה win-win.