שקופית1

מרכז התמיכה הדיגיטאלי

בין האתגרים אשר ניצבו  בפני חברת Stanley Health Care היה נושא שיפור תהליך העבודה במוקד המכירות. מרכזיותו נובעת מכך ש Stanley מפעילה מספר רב של מוקדי מכירות באזורים גיאוגרפיים שונים. על מנת לתעל את זרם המידע מהלקוחות לצינור תקשורת אחיד התקבלה החלטה לעבור לפלטפורמת CRM של Salesforce בעזרת חברת One1Link.

__________________________________

מוצרי Salesforce בהם משתמשת Stanley:

Salesforce Customer Community

Partner Community

_________________________________

אחד ממאפייני המערכת המעניינים, שהינו בעל משמעויות מרחיקות לכת להתנהלות הארגון, הוא התוספת של טבלאות, המראות את מדדי הנציג אל מול קריאה נוכחית וביצועי הנציג על פי יעדים רבעוניים. כאשר בוחנים את מדדי הנציג היחיד אל מול נציגים אחרים מתקבלת תמונת מצב כוללת. הראייה הגלובאלית הזו מאפשרת להסיק מסקנות על Best Practices אשר תורמים להשגת טיפול אחיד באינטראקציה עם הלקוחות.

יתרונות נוספים שעלו הם: 

  • שיתוף משופר בין אזורים גיאוגרפיים ובין התמחויות שונות
  •  One Stop Shop – ריכוז המידע במקום אחד מקצר זמני תגובה במוקד
  • שיפור תפוקת הנציגים במוקד ע”פ מדדי ביצוע
  • גישה מהירה למידע אודות כיסוי טלפוני וסטטיסטיקות נציגים
  • תמרוץ הצוות לקדם מטרות ארגוניות (e.g. NO RONA)
  • שיפור חווית משתמש
  • פלטפורמת תקשורת רב ערוצית
  • עדכונים ומשובים בזמן אמת