Salesforce – Customer Success Platform

פלטפורמת הענן הארגוני של Salesforce מובילה זה מספר שנים מהפיכה תפיסתית מרכזית בעולם המחשוב הארגוני. שילוב של יכולות יוצאות דופן בתחומים מגוונים כמו הובלה טכנולוגית עם פתרונות Social ומובייל, התאמות וגמישות לשינויים, פריסה והפצה מאסיביים, התמקדות הלקוח בהבניית הלוגיקה העסקית ושחרור מכל טרדות החומרה והתשתיות הביאו את Salesforce לעמדת המוביל העולמי בתחום ה- CRM.

System of Record to System of Engagement

פתרונות ה- CRM המסורתיים מתמקדים בתיעוד הנתונים, וחלקם אף עושים עבודה טובה בתחום. Salesforce שינתה את הפאראדיגמה: הדגש הוא על יצירת ערך חדש. מילת המפתח בכל הפתרונות של Salesforce היא היכולת לייצר תקשורת אפקטיבית עם הלקוח, כזו שתפגוש את הלקוח במקום ובזמן שחשובים לו על מנת לספק לו את הערך המוסף הנחוץ לו להשגת יעדיו העסקיים.

 

כיצד עושים זאת?

Salesforce  הגיעה למעמד הבכורה העולמית בתחום ה- CRM בזכות יתרונות הפתרון בתחומים רבים:

  • Salesforce Sales Cloud – מערכת המכירות המובילה בעולם. נקודה.
  • מבוססת על פלטפורמה אחת ולא על אוסף של סביבות ואינטגרציות שנצברו עם השנים…והרכישות
  • מבוססת ענן מלא עם ארכיטקטורת Multi-tenant, כזו שמייתרת את הצורך בפרוייקטי שידרוג!
  • גמישות ללא תחרות בהתאמות אישיות עוד לפני שנדרש פתוח
  • אם כבר נדרש פתוח, סביבת ה- CRM היא למעשה חלק מפלטפורמת פתוח בענן החזקה בעולם לארגונים – com, המאפשרת הרחבות בלתי מוגבלות, כולל בניית ממשקים חכמים למערכות חיצוניות
  • ארכיטקטורת הענן והעובדה ש- Salesforce דואגת לספק הן פתרונות תשתית (Infrastructure Service) והן פתרונות אפליקטיביים (Application Services), מאפשרת ללקוחות להתמקד בבניית התהליכים העסקיים במערכת, ולא בבניית התשתיות הפריפריאליות. במילים אחרות, Salesforce מביאה ערך מוסף אמיתי לבעלי העניין העסקיים בארגון: מנהל מכירות, שיווק, כספים וכמובן המנכ”ל.
  • פתרון מובייל אינהרנטי – Salesforce1 – כל ה-CRM במובייל, הן כאפליקציה והן כפלטפורמה.
  • שכבת שיתוף מלאה, Chatter, להבניית תקשורת פנים ארגונית מתקדמת לקידום יעדי הארגון
  • פתרון CRM מלא עם צעד אחד לפני אחרים בחדשנות: Service Cloud, Communities, Marketing Cloud, Analytics

 

עם כ- 150 אלף לקוחות וכ- 4 מליון משתמשים מנויים ברחבי העולם הגדלים ללא הפסקה, הפלטפורמה הייחודית של Salesforce מביאה הצלחה לארגונים שמאמצים אותה ללא קשר לגודלם או לתחום פעילותם: הפתרונות של Salesforce משרתים ארגונים וחברות בכל סדר גודל ובכל תחום, מסטארט-אפ בן 5 עובדים לחברות ענק עם מאות אלפי עובדים.

 

Salesforce.com מספקת מגוון אפליקציות ארגוניות לניהול יעיל של התהליכים העסקיים, כולן מבוססות על פלטפורמת ענן אחודה:

Salesforce Service Cloud
Salesforce Community Cloud
Salesforce Platform Solutions