Read succes stories

STANLEY Healthcare Solutions Logo
One1Link benefits

הפתרון

בבסיס – התבססות על Salesforce Service Console הרחבות ייעודיות עבור הלקוח תוך מינוף הפלטפורמה לריכוז כל המידע הנדרש לנציג תמיכה לטיפול במסך אחד: נתוני הקריאה, פרטי הלקוח, התקנות קיימות, קריאות קודמות, מידע משלים ועוד

Salesforce CRM יישומי

הצורך

בבסיס – התבססות על Salesforce Service Console הרחבות ייעודיות עבור הלקוח תוך מינוף הפלטפורמה לריכוז כל המידע הנדרש לנציג תמיכה לטיפול במסך אחד: נתוני הקריאה, פרטי הלקוח, התקנות קיימות, קריאות קודמות, מידע משלים ועוד

One1Link About Us

הפרוייקט

בבסיס – התבססות על Salesforce Service Console הרחבות ייעודיות עבור הלקוח תוך מינוף הפלטפורמה לריכוז כל המידע הנדרש לנציג תמיכה לטיפול במסך אחד: נתוני הקריאה, פרטי הלקוח, התקנות קיימות, קריאות קודמות, מידע משלים ועוד

ISV פתרונות מתקדמים לחברות

תכנולוגיה

בבסיס – התבססות על Salesforce Service Console הרחבות ייעודיות עבור הלקוח תוך מינוף הפלטפורמה לריכוז כל המידע הנדרש לנציג תמיכה לטיפול במסך אחד: נתוני הקריאה, פרטי הלקוח, התקנות קיימות, קריאות קודמות, מידע משלים ועוד